※內附歌本特別收錄六種舞步教學:華爾滋、吉魯巴...
唱歌學英語-世紀皇家舞蹈饗宴DVD 第4+5+6集 / BALLROOM DANCE全系列收錄最受歡迎英文經典好歌!透過DVD旋律伴奏、伴唱與導音雙聲道切換功能,並特別收錄六種國標舞步教學、舞步源由,以及全新編輯歌本,是唯一結合歌唱與舞蹈雙重價值的影片! 曲目介紹:第四集:1.I went to your wedding /參加你的婚禮2.edelweiss /薄雪草3.top of the world /世界之頂4.jambalaya /小癩痲5.the Exodus song /”出埃及記”主題曲6.the great paetender /大偽裝者7.there’s a kind of hush /輕濃軟語8.summer wine /夏日美酒9.help me make it through the night /與我共度良宵10.river of no return /大江東去11.all I have to do is dream /浮生若夢12.love me with your heart /用心愛我13.you don’t have to be a star /你不需要引人注目14.if you leave me now /如果你現在離開我15.as tears go by /逝去的眼淚16.feelings /感覺17.I don’t like to sleep alone /孤枕難眠18.make it with you /長伴左右19.sad movies /傷心電影20.500 miles /離家五百哩第五集:1.are you lonesome tonight /你今晚寂寞嗎2.goodbye Jimmy goodby /再見吉米3.besame mucho /吻我4.no more /不再有了 5.only you /只有你 6.the house of the rising sun /日昇之屋 7.killing me softly with his song /情歌銷魂 8.tonight /”西城故事”主題曲 9.the way we were /往日情懷 10.love story /愛的故事 11.you are my everything /你是我的一切 12.you make me feel barnd new /你給我全新的感覺 13. summer holiday /夏日假期 14. your cheating heart /你說謊的心 15.can’t take my eyes off you /不要從我眼中離去 16.how can I tell her /我如何告訴她 17.sealed with a kiss /以吻封緘 18.where have all the flowers gone /花落誰家 19.the end of worle / 世界的盡頭 20.I can’t stop loving you /我不能停止愛你第六集:1.somewhere my love /情歸何處2.the Tennessee waltz /田?西華爾茲3.beautiful Sunday /美麗星期天4.I’ll follow him /我將跟隨他5.whispering pines /松林細語6.yesterday /昨日7.born free /自由奔放8.chotto matte kudasai /請等一下9.green green grass of home /碧草如茵的家園10.more /再多一些11.just walking in the rain /雨中漫步12.a dear John letter /給約翰的一封信13.let it be /讓它去14.release me /釋放我15.morning has broken /破曉16.que sera sera /就這樣了17.Guantanamera /關達拉美拉18.kiss me goodbye /吻別19.unchained melody /奔放的旋律20.purry love /稚愛
唱歌學英語-世紀皇家舞蹈饗宴DVD 第4+5+6集 / BALLROOM DAN...
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Royal Junior 的頭像
    Royal Junior

    Royal English

    Royal Junior 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()